מטבח בריא

?איך לאכול נקי ובריא
אני לא הייתי אדם בריאותי במיוחד
רק אדם מודע לבריאות. אבל במקום הייתי אוהבת דברים שלא ממש מומלצים עבור אדם מודע  לבריאות. אני אוהב לשתות, לעשן וכו
 כשאני מבשלת הרבה שעות ביום עבודה, בסוף היום אני לא אוכלת או אוכלת מה שיש לי מולי ואין לי צורך לבשל לעצמי אחר כך
אז אני עושה כמה כללים
אחד מהם הוא כמה שפחות מזון מהתעשייה, מזון מעובד
ובשביל זה אני קונה רק מזון טרי
ירקות, דגים, בשר, ביצים, אורז ועוד
אם אין לי את אחד מן החומרים הללו, אני לא אוכלת
וכדי להתחיל להתרגל לזה כדי להתחיל ליהנות מזה
נורא קל להכנה chapati למשל
רק לערבב קמח (יש כמה סוגים של קמח לא רק קמח חיטה תופס), מלח ומים
אין צורך להמתין לשילוב או לחימום התנור. מערבבים אותו נתנים לו לנוח ואז מוציאים החוצה,  הופכים אותו דק ואז רק לשים על המחבת החמה וסיימנו
לחם מרתק אותי. שיטת הבישול העתיקה ביותר שלה מרכיב פשוט. קמח, מלח ומים. לחם עם מחמצת לוקח זמן לבשל אבל אתה יודע להשוות בין שלושה מרכיבים פרימיטיביים האלה לאומת 10 המרכיבים המייצבים והכימיקלים האחרים של חברות התעשיית ומהמפעלים של הלחם שמים
?לך
במשך 20 שנה אני עובדת במטבח ואני לא מבשלת בבית תאמת. זה לא היה בשביל הנאה אלא כחלק מהעבודה שלי
רק עכשיו אני מתחיל ליהנות מבשלים בבית
הנקודת במזון בבית היא הזמן. במצב הזה לא קשה לעשות אוכל מחומרים טריים. וזה גם לוקח עוד קצת זמן
 אבל אנחנו יכולים למצוא את הזמן. כי הרי מי מאיתנו עומד ליד האש ומחכה. אני בדרך כלל מביאה כיסא ובנוסף איזה ספר או את או את הנטפליקס איתי
ואפשר גם פשוט להרגע ולקחת את הזמן ליד המטבח בזמן שהאוכל מתבשל ומתחיל להריח טוב
אחרי תקופה של בישול בבית ואכילה בריאה אני מרגישה מטען אנרגיה טובה לגוף

Share this post